COMUNICAT OFICIAL DE LA J.L.F. DÉNIA – ANUNCI DE SUSPENSIÓ DE LES FALLES 2020

0
149

Una vegada coneguda la decisió del Ministeri de Sanitat i la Conselleria de Sanitat d’ajornar la celebració de les Falles 2020, l’equip de J.L.F Dénia es reunirà aquest dimecres per la vesprada amb els responsables polítics de la ciutat per avaluar l’abast d’aquesta mesura.

No hi ha cap referent en la història de la festa, són molts els dubtes que ens sorgeixen i per això anem a fer tot el possible, amb esforç i dedicació per aconseguir la millor de les solucions per a aquesta situació extraordinària i inèdita. Aquesta vesprada es celebrarà una reunió al saló de plens de l’ajuntament amb els membres d’assemblea, i càrrecs 2020, per explicar-los la situació i les possibles solucions davant d’aquests fets.

Demanem a tot el col·lectiu faller de la nostra ciutat la paciència necessària per arribar a la millor de les solucions. Amb el treball de tots ho aconseguirem.

Els actes previstos per la JUNTA LOCAL FALLERA DE DÉNIA per als dies pròxims queden ajornats.

COMUNICADO OFICIAL DE LA J.L.F. DÉNIA

ANUNCIO DE SUSPENSIÓN DE LAS FALLAS 2020

Una vez conocida la decisión del Ministerio de Sanidad y la Conselleria de Sanitat de aplazar la celebración de las Fallas 2020, el equipo de J.L.F Dénia se reunirá este miércoles por la tarde con los responsables políticos de la ciudad para evaluar el alcance de esta medida.

No habiendo ningún referente en la historia de la fiesta, son muchas las dudas que nos surgen y por ello vamos a poner todo nuestro empeño, con esfuerzo y dedicación para conseguir la mejor de las soluciones para esta situación extraordinaria e inédita. Esta tarde se celebrará una reunión en el salón de plenos del ayuntamiento con los miembros de asamblea, y cargos 2020, para explicarles la situación y las posibles soluciones ante estos hechos.

Pedimos a todo el colectivo fallero de nuestra ciudad la paciencia necesaria para llegar a la mejor de las soluciones. Con el trabajo de todos lo conseguiremos.

Los actos previstos por la JUNTA LOCAL FALLERA DE DÉNIA para los días próximos quedan aplazados.