COMUNICAT OFICIAL DE LA J.L.F. DÉNIA – ANUNCI DE SUSPENSIÓ DEFINITIVA DE LES FALLES 2020

JUNTA LOCAL FALLERA DÉNIA

www.fallesdenia.com

DELEGACIÓ DE PREMSA

COMUNICAT OFICIAL DE LA J.L.F. DÉNIA

ANUNCI DE SUSPENSIÓ DEFINITIVA  DE LES FALLES 2020

En el dia d’avui, reunides les onze comissions de la ciutat i la Junta Local Fallera, en Assemblea General Extraordinària, per via telemàtica, han acordat la suspensió definitiva de les Falles 2020, donat l’estat d’incertesa que estem vivint en aquests moments en la nostra societat.

L’evolució de la malaltia, les mesures preses per les autoritats sanitàries i les restriccions a les concentracions de gent, fan impossible el fet de poder gaudir, en aquests moments, de la festa com al món faller li agradaria, i tindre que prendre una decisió que mai ens haguera agradat.

Des d’ara, tots els esforços seran per assolir que les Falles del 2021 continuen tenint la força de la qual sempre han fet gala. Fem una crida a tots els fallers i falleres de la nostra ciutat, per tirar cap endavant, i donar inici a la planificació i preparació de l’exercici, amb la il·lusió que sempre ens ha caracteritzat.

De la mateixa manera, hem decidit, que les FFMM de Dénia, Safir Malonda Costa i Martina Gimeno Estévez, i les seues respectives Corts d’Honor, continuen el seu regnat fins a la celebració de les Falles 2021.

Dénia, a 15 de Maig de 2020

Junta Local Fallera de Dénia – Plaça de la Constitució, 10. – M.I.Ajuntament de Dénia.  03700 Dénia(Alacant)

JUNTA LOCAL FALLERA DÉNIA

www.fallesdenia.com

DELEGACIÓ DE PREMSA

COMUNICADO OFICIAL DE LA J.L.F. DÉNIA

ANUNCIO DE SUSPENSIÓN DEFINITIVA DE LAS FALLAS 2020

En el día de hoy, reunidas las once comisiones de la ciudad y la Junta Local Fallera, en Asamblea General Extraordinaria, por vía telemática, han acordado la suspensión definitiva de las Fallas 2020, dado el estado de incertidumbre que estamos viviendo en estos momentos en nuestra sociedad.

La evolución de la enfermedad, las medidas tomadas por las autoridades sanitarias y las restricciones a las concentraciones de gente, hacen imposible el hecho de poder disfrutar, en estos momentos, de la fiesta como al mundo fallero le gustaría, y tener que tomar una decisión que nunca nos hubiera gustado.

Desde ahora, todos los esfuerzos serán para lograr que las Fallas del 2021 sigan teniendo la fuerza de la que siempre han hecho gala. Llamamos a todos los falleros y falleras de nuestra ciudad, para seguir hacia adelante, y dar inicio a la planificación y preparación del ejercicio, con la ilusión que siempre nos ha caracterizado.

Del mismo modo, hemos decidido, que las FFMM de Dénia, Safir Malonda Costa y Martina Gimeno Estévez, y sus respectivas Cortes de Honor, continúen su reinado hasta la celebración de las Fallas 2021.

Dénia, a 15 de Mayo de 2020